[LUGOS] Out of Memory

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Thu Sep 25 21:57:28 CEST 2003

On Thu, 25 Sep 2003 20:25:42 +0200
Nejc Skoberne <nejc.skoberne at guest.arnes.si> wrote:

> Sep 25 20:17:43 Octopussy kernel: Out of Memory: Killed process 16128
> (MailScanner).
>
> Tole dobivam zadnji mesec v syslogu in drugih. Ali to pomeni, da
> sigurno MailScanner "pusca" ali da nekaj pac pusca in da MailScanner
> pac nasrka? Enkrat sem moral rebootat... Kako tole diagnosticiram?

well malo spremljaj top/free, napisi kako skripto ki ti poslje relevanten
output ob kriticnih trenutkih ...

zapisi v logu kazejo na to, da kernelu rata tesno z ramom ob dolocenih
trenutkih. ce je to zares tesno (no free ram, no free swap), se kernel
odloci in pobije procese, ki se mu zdijo najbolj pozresni (kolk je to
natancno, pogooglaj kak lkml arhiv na temo 'oom killer' in si oglej kako
neskoncno debato na to temo). ce pa je v trenutku, ko oom zacne pobijat
procese, na voljo se dovolj swapa, pa ti predlagam kernel upgrade.

sicer sem pa nekaj bral, da je Andrea Archangeli v zanjdih 2.4.23pre
kernelih ze toliko speglal vm, da so oom odstranili ...

--

Jure Pecar