[LUGOS] ADSL diskonektanje - Rešeno

jest at softraja.com jest at softraja.com
Thu Sep 25 19:26:15 CEST 2003

Živjo!

Hvala obema.
Imel sem obe varianti chap in pap.
Potem sem pap-secrets preimenoval v .old
no in ta napaka se mi ni več ponavljala (SiOFF romarji).

Pa vendar mi je še vedno dropalo povezavo cca. vsako minutko (55 sekund
natančno).
Tudi Idle mi ni nič pomagal. Odstranil sem tudi pppoe v RH 9 instaliral
novega - setup in bla bla bla.

Ampak še vedno drop na 55 sek.

Malce pomoči s pomočjo goglanja in rezultat je, da mi sedaj že cca. 1 uro
dela brezhibno.
Kaj sem naredil:

 v /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp0

sem imel vpisano LCP_INTERVAL=80 (očitno default po RH 9)
spremenil sem to cifro v 5

torej LCP_INTERVAL=5

in sedaj sem delujoč brez težav.
Samo nekaj se je dejansko moralo zgoditi na Siolu (damn..)
Očitno je pač ta lcp_echo_interval (LCP Link Control Protocol) kriv,
nastavlja se pa v sekundah.

Kaj menite zakaj je do tega prišlo..
Ah važno da dela.

lp