[LUGOS] SLES AutoMounter

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Sep 25 11:28:57 CEST 2003

Howdy!

Damir Dezeljin wrote:

>Hi.
>
>A mi zna kdo pomagati nastaviti NFS automounter na Suse SLES linuxu.
>
>Trenutno imam nastavljeno sledece:
>----
>auto.master:
>--- start ---
>/net     /etc/auto.net   ro,intr,rsize=8192,wsize=8192
>--- end ---
>
>auto.net:
>--- start ---
>#!/bin/sh

[ SNIP ]

Uhhh ... če je citirani automounter običajni automounter, potem gre
nekako takole:

tekoči automounter, ki je odgovoren za /net bi moral kot tip mount fajla
imeti program, torej nekaj takega:

$ ps axuwwww|grep automount
root       894  0.0  0.0  1472  504 ?        S    Sep03   0:00
/usr/sbin/automount --timeout 300 /net program /etc/auto.net

(bodi pozoren na predzadnjo 'besedo').

Na mojem RH7.3 init skripta ugotovi, da gre za program (in ne file) po
'izvršljivosti' dotične datoteke. Če datoteka ni izvršljiva, je to pač file.

Če nimaš kakšnih posebnih zahtev, lahko narediš en statični fajl
auto.net (ki ga narediš neizvršljivega), notri pa našteješ kaj mountaš.
Nekaj takega:

src    -fstype=nfs,rw,soft,intr    server1:/usr/src/sources
data   -fstype=nfs,ro,soft,intr   server2:/mnt/data

itd.

--
Peace!
  Mkx