Fw: [LUGOS] gentoo

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Mon Sep 22 13:28:16 CEST 2003

se bom v zavedo poskusil malcek poglobiti po jutrisnjem izpitu, prej, zal, res
ne utegnem - bi pa takole "na uc" rekel, da je srz tezave v prepoznavanju
tegale tvojega integriranega mreznega cuda...

z rocnim nalaganjem modulov si se kaj ukvarjal? navodila najdes na gentoojevi
namestitveni dokumentacijski strani.

lp,
ziga b.