[LUGOS] usb 2.0 pocasen prenos

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Mon Sep 22 10:45:44 CEST 2003

Gregor Prevec wrote:

> Naj dodam, da imam sam podobne 'probleme' z zunanjim ohišjem trdega
> diska. Sicer je povezan preko USB 1.1, a na isti mašini pod windovsi
> deluje hitreje, kot pod Linuxom. Zgolj ugibam, ali morda obstaja tudi
> za usb-storage kakšen switch/finta tipa vklop dma pri IDE napravah?
>
> lp, Gregor

Uporabljam zunanje ohišje za IDE disk na USB 2.0/1.1 in imam približno
naslednje prenose (efektivne, to kar mi izpiše program mc):

usb 1.1:
  read: cca 730 Kb/s
  write: cca 850-930 Kb/s

usb 2.0:
  read: 3-6 Mb/s
  write:  5-10 Mb/s (odvisno od dolžine datoteke)

Pisanje najbrž deluje hitreje zaradi predpomnilnika na disku (8Mb).

Sem poskušal tudi s flash-om, pa ni bilo kakšnih resnih razlik.
Primerjave z W$ pa nisem delal, ker jih nimam.
Sem pa poskrbel, da ima vmesnik za USB 2.0 lasten IRQ (oz. deljen z neko
neprometno napravo na osnovni plošči, npr. ACPI). DMA naj bi se
dodeljeval dinamično (vsaj tako izgleda).

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. www.ensico.si                 **
** miroslav.jurkas at ensico.si                   **
** project manager & unix system administrator **