[LUGOS] usb 2.0 pocasen prenos

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Sep 22 10:38:54 CEST 2003

Howdy!

>Kot je Andrej omenil, pod Windows mu deluje hitreje. Ali je lahko razlog
>tudi v temu, da Windows predpomni pisanje in pocasi zapisuje spremembe ?

Ali res deluje hitreje? Jaz se na to ne bi zanašal.

>Andrej, ali je potrebno pri odklopu v Windows okolju prej kaj storiti ali
>smes USB pomnilnik kar odklopiti ?

V Windows okolju imaš tudi proceduro za izklop (ene sorte umount). Tam
se imenuje "Unplug or Eject Hardware".

>Namrec strinjam se tudi z Metodom, da je naprava lahko pocasnejsa pri pisanju
>od hitrosti vodila. flash ROM zna biti namrec pecej pocasna zadeva, se posebej
>v velikih kolicinah.

Moje osebne izkušnje (s Transcendovim 128M flashom) so take, da "hdparm
-tT" vrne hitrost branja nekje okoli 722.96 kB/sec (alias 5,8Mbps), kar
je 'sumljivo' blizu specifikacijam na Transcendovem web pejđu. Je pa to
seveda dosti manj od hitrosti USB1.1 vodila (15Mbps). Novejši flashi so
nekaj hitrejši, vendar še vedno pod specifikacijami USB1.1.

--
Peace!
  Mkx