[LUGOS] usb 2.0 pocasen prenos

rok.papez at lugos.si rok.papez at lugos.si
Mon Sep 22 09:06:01 CEST 2003

Zivjo!

On Mon, Sep 22, 2003 at 08:08:38AM +0200, Metod Kozelj wrote:

> Eno je hitrost vodila (=USB), drugo pa hitrost naprave (=flash).
> Priblizno tako, kot je dandanasnji utopija pricakovati, da bo IDE (ali
> pa katerikoli drug) disk deloval s polno hitrostjo vodila - recimo
> 133MB/sek. Realisticno se dosega kaksno cetrtino tega.

Kot je Andrej omenil, pod Windows mu deluje hitreje. Ali je lahko razlog
tudi v temu, da Windows predpomni pisanje in pocasi zapisuje spremembe ?

Andrej, ali je potrebno pri odklopu v Windows okolju prej kaj storiti ali
smes USB pomnilnik kar odklopiti ?

Namrec strinjam se tudi z Metodom, da je naprava lahko pocasnejsa pri pisanju
od hitrosti vodila. flash ROM zna biti namrec pecej pocasna zadeva, se posebej
v velikih kolicinah.

Vem, da za flash naprave obstaja drugacna vrsta datotecnega sistema, ki uposteva:
- pocasnost pisanja
- da imajo flash celice zivljensko dobo doloceno s stevilom prepisovanj.

Priporocam ogled: http://www.developer.axis.com/software/jffs/

Rok P.