shared libraries not found

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sat Sep 20 20:28:12 CEST 2003

 Na mašino sem namestil knjižnice v binarni in kasneje še v source
obliki. V obeh primerih mi javlja:

[demos]# ./accel
./accel: error while loading shared libraries: libvgagl.so.1: cannot
open shared object file: No such file or directory

 Knjižnica je na disku. Sicer pod drugim imenom, a obstaja link, ki kaže
nanjo v istem direktoriju. Dal sem jih v poseben direktorij, taistega
dal ld.so.conf, pognal ldconfig, rebootal mašino. Najprej semprobal
direktno s source-i "make install" - so se prevedli, knjižnice so se
zgenerirale, demoti tudi, dela pa nič.
 Poskusil sem na RH9 in slack 8.1.

Mislim, da sem naredil vse, ali se motim?

LP, Goran