[LUGOS] [Fwd: [LUGOS-ORG] Majica]

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Sat Sep 20 19:39:41 CEST 2003

Lep pozdrav lista!

Jaz odgovarjam, čeprav se me to še najmanj tiče.
Sprejmite le kot pomislek in mojo pripombo mirne duše ignorirajte. Le-ta pa
je: Ali se vam ne zdi, da je malo neprimerno, če boste
na majice natisnili iztegnjen sredinec, pa čeprav
naj bi to nekako spominjalo na tisto v kar se spremeni kurzor in obdano
z zvezdicami EU.
Vem, da je "Stališče, ki ga majica zavzema je vsebinsko in oblikovno precej
skrajno, po čemer se ne razlikuje od prejšnje majice", samo ne vem,
če je to ravno najbolj primerno. Neumnosti softwarskim patentom
navkljub. Samo zaradi tega, ker ostali sprejemajo nerazumne odločitve in
mogoče popuščajo raznim pritiskom z druge strani oceana itd. ni nobenega
razloga, da se spusti(š, mo, te) na tak nivo. Malo sem preletel stran
swpat.ffii.org in nisem nikjer zasledil raznih "čudnih" logotipov.
Če pa so, pa me prosim popravite.

Lep pozdrav še enkrat,
Gorazd

Mail 1: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si