[LUGOS] RH9 fonti

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Sep 20 11:26:33 CEST 2003

	Hojla!

On sob, 2003-09-20 at 00:39, Miha Tomsic wrote:
> Ravnokar sem si uspesno zafural pisave v RH9. Namestil sem freefonts in
> sharefonts .rpm. Prej sem moral namestiti še type1inst in zelo verjetno
> mi je tale hudič nekaj povozil.

Ker se je še RPM nekaj pofulil (po pričevanju stracea se je ustavil pri
čakanju na FUTEX za datoteko /var/cache/apt/Packages al neki tazga) in
je pomagla šele reboot. In ob ponovnem zagonu je bilo vse v redu. Prej
tudi restart xfs-ja ni pomagal. Obstaja kakšna razlaga?

> Trenutno imam dostopnih 158, kolikor jih našteje fc-list. sfontsel najde
> celo 415 pisav, ampak to je vse drobiž v primerjavi s stanjem pred
> katastrofo.

No, fc-list še vedno pokaže istih 158 pisav, xfontsel pa se precej bolje
izkaže z 2732 pisavami. A mi zna kdo povedat, kako bom prisilil vse
programe, da bodo videli vse fonte. Nekateri vidijo samo fontconfig
pisave (to, kar pokaže fc-list) drugi pa vse ostale.

A so komu jasne te xfs vs. fontconfig mučke?

Hvala in srečno,

	Miha...