[LUGOS] replikacija mysql baz

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Fri Sep 19 22:23:20 CEST 2003

Zivjo

Oprosti za pozen odgovor.
Cim dam na kateremkoli strezniku opcijo "log-warnings" v katerikoli
my.cnf (ali .my.cnf) se mysql noce pognati. V log napise:
/usr/libexec/mysqld: unrecognized option `--log-warnings'
Isto se zgodi, ce ga hocem pognat s parametrom v ukazni vrstici.
Poganjam ga s safe_mysld programckom, ampak kolikor vem, mora ta
posredovati vse parametre naprej.

Cudno se mi zdi, ker mislim, da mi je to ze enkrat delalo. Potem se pa
kar naenkrat ni hotel pognat in sem ugotovil, da ga moti ta parameter.
Sploh je pa parameter dokumentiran v dokumentaciji.

Hvala za morebitne ideje.

lp

        Bostjan