Embeded linux

gorank at email.si gorank at email.si
Fri Sep 19 17:40:12 CEST 2003

Posipam se s pepelom - bila je v celoti moja napaka:
Sistem se je bootal z napacnim kernelom (trenutno imam 128M particijo na disku, ki simulira kasnejsi flash disk). Ko sem loadal pravi vmlinuz, je vse pricelo delati.

Cudno mi je, kako je grub nalagal sistem:
default=2
timeout=10
splashimage=(hd0,6)/boot/grub/splash.xpm.gz
title Red Hat Linux 9 (2.4.20-8)
	root (hd0,6)
	kernel /boot/vmlinuz-2.4.20-8 ro root=LABEL=/1
	initrd /boot/initrd-2.4.20-8.img

title Windows 2000
	rootnoverify (hd0,1)
	chainloader +1

title Red Hat Linux 7.3
        root (hd0,2)
        kernel /vmlinuz-2.4.18-3 ro root=/dev/hda5
        initrd /initrd-2.4.18-3.img

title Slackware Embeded 128M
	root(hd0,8)
	kernel /boot/vmlinuz ro root=/dev/hda9
---
Zadnjo vrstico sem moral popraviti v
	kernel (hd0,8)/boot/vmlinuz ro root=/dev/hda9

sicer je loadal z boot particije na hda3 oz. hd0,2
Se komu sanja zakaj? A ima boot particija prednost v grub-u?
Kaj pa ce bi imel vec boot particij?

LP,
Goran