[LUGOS] Embeded linux

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Sep 19 15:22:28 CEST 2003

Howdy!

gorank at email.si wrote:

>Vzel sem Slackware 8.1 in (vsaj teoretično) namestil, kar se mi je zdelo potrebno.
>Porabil sem cca. 70 MB prostora in ustvaril dve težavi(zaenkrat):
>- mreža se ne dvigne oz. o eth0 ne duha ne sluha
>  čeprav je med setupom našel kartico

Ali ima kernel podporo za tvoj mrežni hardver? Bodisi v osnovnme kernelu
ali pa kot modul. Če je v osnovnem kernelu, bi moral ob bootanju
izpisati vsaj to, da je, četudi hardvera ni našel. Če je kot modul, ga
moraš nekako naložiti (nekje v init skriptah, preden kličeš ifconfig),
recimo z 'modprobe tulip' (nadomesti tulip z ustreznim imenom).

>- ne morem mountat cdrom-a
>  v konzoli pravi, da hdc ni ustrezen block device,
>  v syslog-u pa, da nekaj ni nameščeno
>  a sem mogoče pozabil kakšen modul za iso9660?
>  kaj nebi moral že biti v kernelu?

V kernelu skoraj nič ne /mora biti/. Če ima kernel vključeno nalaganje
modulov, potem je večina driverjev v modulih. Če nima vključenega
autoloaderja, je treba vsak fsck**ing driver naložiti ročno.

Sicer pa za IDE cd-rom tipično rabiš naslednje:

- podporo za IDE naprave (tudi za čipovje). To najbrž že imaš (ker je od
tega odvisna tudi podpora za IDE diske).
- podporo za IDE cdrome. Ta je v modulu ide-cdrom.o (modprobe ide-cdrom)
- podporo za ustrezen datotečni sistem (na CD-ROMih je to običajno
iso9660, ni pa čisto nujno). Ta je v modulu iso9660.o (modprobe iso9660).

--
Peace!
  Mkx