Mailing liste

Sergej Rinc sergej at rinc.ws
Fri Sep 19 00:02:33 CEST 2003

> Rad bi postavil eno mailing listo, pa me zanima kaj predlagate.
> Kot vidim LUGOS uporablja mhonar. Pogosto naletim na Mailman...
> (Gregor Gorjanc)

  Mailman potrebuje Pythona ... ki (se) ni v okolju podjetij in vecjih
organizacij tako uveljavljen kot Perl, C in vse bolj tudi PHP (v Linux/Unix
svetu, da ne bo pomote).

  Predlagam, da preizkusis Mojo Mail ( http://mojo.skazat.com/ ). Ima
odlicen web front end (kar potrebujes), je v Perlu in seveda z licenco GNU.
Maile na listo lahko posljes tudi z lastnim mailom, ni potrebno uporabljati
brskalnika ipd. Enostavno nastavis tudi kodno tabelo sporocil tako da
verjetno ni tezav z nasimi znaki. Pisem verjetno, ker sem lani preizkusal
eno od starejsih verzij in pac v firmi, kjer delam, niso cakali na zdaj ze
implementirane lastnosti.

  Mojo Mail dela tudi v Macih (avtor ima Maca) in ja, ... v W*%$"#s. Javi
rezultate na to listo, ce bos preizkusil Mojota.

  Lp, Sergej
  http://sergej.rinc.ws