[LUGOS] DRI

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Wed Sep 17 12:54:54 CEST 2003

Hvala za hiter odgovor!

Verjamem, da je vse to res, ampak meni pri enem screen-saverju napise
Xlib: "XFree86-DRI" missing on display ":0:0"
in screen-saverja ni. To me bega. Sej glx podpora mi dela, recimo
sierpinski piramida scree-saver, ki je narejen z openGL mi lepo tece,
samo ta drugi (ki ne vem kateri je) mi ne.

Hvala se enkrat,
G.

Mail 1: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mail 2: gbrumen at student.ethz.ch