[LUGOS] gentoo

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Tue Sep 16 01:05:30 CEST 2003

glede non-x86 ti tezko odgovorim iz prve roke, vendar kakor zasledim na
gentoojevih forumih bi ppc platforma morala biti podprta skoraj enako dobro
kot x86, glede alphe pa si verjetno ne zmisljujem, ce recem, da se stanje
nenehno izboljsuje...

... kar seveda ne pove nic o trenutnem stanju! ;-)

tule morda vseeno povezava k objavi izkusenj nekega izmed gentoo alpha
uporabnikov:
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=71351

sicer pa je temi "alternativnih" platform namenjen:
http://forums.gentoo.org/viewforum.php?f=32

za odstranjevanje nepotrebnih paketov lahko uporabis kar portage - do
podobnega izpisa kot ga (verjetno) naredi deborphan, bos prisel z ukazom:

emerge -pv depclean

morda si vendarle preberes (vsaj) man emerge, da vidis kaksne moznosti ti
portage se lahko ponudi.

lp,
ziga b.