[LUGOS] web design , java, ...

polz polz at aufbix.org
Mon Sep 15 23:48:26 CEST 2003

On Monday 15 September 2003 10:58, Aljoša Španger wrote:
> Živjo
> danes imam veliko vprašanj. vendar bom vprašal še eno .
> Ali je debian 3 primeren za web design oz. ima primerne programe.
Zakaj bi uporabljal debian stable ?

Debian ima namrec po mojem mnenju tako zanic instalacijski program
zato, ker je nadgradnja tako preprosta. Vecina uporabnikov zato
uporablja testing ali celo unstable, do katerih z minimalne instalacije
prides s preprostim apt-get update && apt-get dist-upgrade.

Programov imas v Debianu dovolj in prevec, tudi za web design.
Poglej si seznam na http://packages.debian.org/unstable/