[LUGOS] gentoo

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Mon Sep 15 18:54:07 CEST 2003

hmm... zelo preprosta resitev tvojega problema bi lahko bila uporaba "use"
zastavic, ki so tudi sicer jedro gentoojevega portage sistema in so namenjene
temu, da uporabnik v pakete vkljucuje le funkcionalnost, ki jo zares zeli
imeti. torej za tvoj primer:

USE="-java" emerge gcc

in dobiti bi moral gcc brez podpore za javo...

ce zelis javo globalno izkljuciti - da ti pred vsakim paketom ni potrebno
vsakic posebej dolocati "use" - pa ustrezno popravis /etc/make.conf.

kar se izbire razlicnih implementacij jave tice (sdk/jre) jih imas na voljo
manjse morje - ibm, sun, blackdown, kaffe itd.

po drugi strani ne vidim razloga za zamero devfs!? sam menim, da je dobra
resitev, predvsem v primerjavi s predhodno staticno - je pa res, da z jedrom
2.6 devfs prihaja v popolnoma novi inkarnaciji, na katero se tudi gentoo ze
intezivno pripravlja.

se povezave k podrobnejsim informacijam:

- o gentoo in javi:
http://www.gentoo.org/doc/en/java.xml

- o uporabi "use" zastavic:
http://www.gentoo.org/doc/en/use-howto.xml

-seznam "use" zastavic:
http://www.gentoo.org/dyn/use-index.xml

- seznam celotne gentoo dokumentacije:
http://www.gentoo.org/main/en/docs.xml

... tu pa je tudi gentoo forum, ki je tako-ali-tako neprecenljiv vir dobrih
informacij:
http://forums.gentoo.org/

mislim, da sem pred casom v njem naletel tudi na temo kako v gentoo izkljuciti
devfs, vendar ne prisezem.

lp,
ziga b.