[LUGOS] gentoo

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Mon Sep 15 14:56:32 CEST 2003

hja, sam ce se nekdo, se vedno napol v strahu in pod vtisom da je linux en
strasen unix-like bavbav, odloci vendarle namocit "noge" in da se gre pri tem
namakat ravno v najbolj divji del "recne" struge... ces, sej so mi znanci
rekli, da je delo z linuxom "skoraj" taksno kot z windows sistemom...

ne vem, lahko se zgodi, da taksen omaga nekje na pol poti, pri cemer ostane
slab priokus!

se pa brez nadaljnega strinjam, da se na ta nacin - ce si dovolj vztrajen -
dejansko lahko naucis dalec najvec!

se 1x lp,
ziga b.

Dne ponedeljek 15. septembra 2003 14:37 je Boštjan Jerko napisal(a):
| Hej, to pa ni nič takega.
| Moja prva distribucija je bila Yggdrasil s katero sem se kar nekaj časa
| zajebaval, ampak naučil sem se pa veliko. Gre pač za to kaj bi rad.
|
| B.
|
| Na dan 15/09/2003 ob 14:46:09 je Žiga Böhm povedal(a):

| > |
| > |

| > |