[LUGOS] gentoo

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Mon Sep 15 14:46:09 CEST 2003

hm... gentoo je sicer super (*khm* najboljsa *khm*) distribucija, vendar pa je
sam ne bi priporocal popolnim linux zacetnikom - verjetno predvsem zato, ker
je zanjo potrebno biti vajen tudi dela v konzoli oz. povedano drugace - ne
sme te motiti "pomanjkanje" graficnih konfiguracijskih orodij.

morda vendarle najprej poskusis s kaksnim suse, redhat ali mandrake?

kot kaze se poleg tega - kot popolen zacetnik? - spravljas postavljati sistem
dobesedno iz nicle (stage1 tarball)!? zelooo pogumno!

lp,
ziga b.