[LUGOS] web design , java, ...

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Mon Sep 15 11:03:14 CEST 2003

Hi,

On Mon, 2003-09-15 at 10:58, Aljoša Španger wrote:
> Živjo
> danes imam veliko vprašanj. vendar bom vprašal še eno .
> Ali je debian 3 primeren za web design oz. ima primerne programe. Zanima
> pa me tudi programiranje v javi, jsp, javascriptu in podobno.

V stvari je vseeno kateri Linux uporabljaš. Orodja za izdelavo spletnih
strani, kot je recimo Dreamweaver ni oz. je samo tisto, ki ga ima
Mozilla v sebi. Poglej morda Quanta + in pa recimo Bluefish. Enim pa je
baje useplo porihtati Dreamweavera oz. Studio MX preko Winea na Linuxu.

Ali pa uporabi VI.

LP,

--
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org>