[LUGOS] Prevajanje jedra

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sun Sep 14 23:50:54 CEST 2003

Živjo!

Dne nedelja 14 september 2003 23:13 je JAnez Urevc napisal(a):

> Uporabljam RH9 in grub. rezultat je isti s kernelom 2.4.20-8 in 2.4.22.
> Nastavitve v grub.conf bi morale biti pravile, saj sem preveril in se
> ujemajo z nastavitvami prejšnjega jedra...

Ali si prevajal sveže jedro z ftp.kernel.org ? Če se ne motim je RedHat
posebej dodal podporo za poimenovane razdelke.

Če je tako:
- ali prevedi jedro iz RedHat rpmja
- ali popravi /etc/fstab in /boot/grub/menu.lst, da uporabljata imena naprave,
na primer /dev/hda1 namesto LABEL=/

Za sedaj pa v GRUB meniju spremeni nastavitve in namesto LABEL=/ vstavi ime
naprave. Tako bos vedel, ce res v tem grmu tici zajec :).

--
best regards,
Rok Papež