Prevajanje jedra

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Sun Sep 14 23:13:42 CEST 2003

Hi....

Prvic sem se lotil prevajanja jedra in mi je celo uspelo, vendar se mi
je zataknilo pri bootanju novega jedra.....
Ko bi moral sistem zamountat particijo s korenskim imenikom, mi izpiše tole:

VFS: Cannot open root device "LABEL=/" or 00:00
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 00:00

Uporabljam RH9 in grub. rezultat je isti s kernelom 2.4.20-8 in 2.4.22.
Nastavitve v grub.conf bi morale biti pravile, saj sem preveril in se
ujemajo z nastavitvami prejšnjega jedra...

JAnez