[LUGOS] Malo bolj "zaresen" HW gateway/Firewall

Aleš Sušnik alesh at domenca.com
Thu Sep 11 22:21:25 CEST 2003

Mislim da ima si Uroš malce nohte grize... vseeno, to hoče njegov šef... kot
pa vsi vemo (še sam, ker sem šef times 2), imajo pa šefi vedno svoj prav, pa
če je zadeva še toliko narobe..., da bi ga/jih najraje včasih...

Se nismo s tem (čeprav kapo dol, predlog je dober :-) ), oddaljili od pomoči
oz. nasvetov Urošu, ki jih celo lahko uporabi?

A.