replikacija mysql baz

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Thu Sep 11 21:43:14 CEST 2003

Pozdravljeni.

Na dveh streznikih imam nastavljeno replikacijo mysql baz. Po restartu
nekaj casa dela v redu, potem pa neha. Okoli 15 minut sem testiral in se
je sprememba enega streznika takoj poznala tudi na drugem. Ne vem,
koliko casa je se delalo, ampak naslednji dan ni vec. Ko sem slave-a
restartal je nekaj casa spet delal in potem nehal. Replikacijo sem
naredil po navodilih na mysql.com strani. Master je mysql 3.23.54a,
slave pa 3.23.56.

Show master status mi izpise:
| File           | Position | Binlog_do_db | Binlog_ignore_db |
| <hostname>-bin.001 | 476606   |              |                  |
1 row in set (0.03 sec)

Na slave-u so v master.info datoteki pravi podatki.

Ali mogoce kdo ve, kaj bi bilo lahko narobe?

Hvala in lep pozdrav

        Bostjan