[LUGOS] USB Stick kot RootFS (was: Malo bolj "zaresen" HW gateway/Firewall)

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Sep 10 22:04:01 CEST 2003

Zdravo.

> bootas lahko tudi s cdja, ja ... samo potem si raj omislis tudi ze kar vse
> ostalo na cdju, kompletn firewall & config ... loge pa lahko itak s syslogom
> pises na kak drug host.

No, saj logiranje ni tak problem, problem je konfiguracija firewalla.
To bi se sigurno moralo nekam zapisovati.

Torej tisto z ramdiskom in bootom s CDja pa potem mount USB Sticka na
root fs bi se verjetno dalo, ne? Pa se hitro bi bilo.

Ali so tejle memory sticki tudi kaj zanesljivi? Kaj se zgodi ce
zmanjka elektrike - a se lahko filesystem pokvari? A to das kar ext3
gor al kaj?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5