[LUGOS] RH Enterprise Linux AS in Oracle 9i

Andrej andrej at rikom.si
Wed Sep 10 10:24:47 CEST 2003

On Tue, 9 Sep 2003, Marko Bevc wrote:

> Zdravo!
>
> Zadeva dela čisto ok z rh7.3-9; oracle8 in 9i!
>
> Glede out of the box pa bi samo to rekel; rh ni nič kriv:) pri Oraclu se
> ne morejo enkrat skupaj vzet in poštimat do konca inštalacije... kjerkoi
> ga inštaliraš so težava...Solaris, wins... ampak ko enkrat urediš pa kr
> teče zadeva...razen da porabi resourcov, da je kar hudo:(

Pozdrav!

No, naj porocam o presenetljivem uspehu instalacije Oracle 9i (Release
Candidate 2) na RH 7.3 =)

Izvedel sem default "server" instalacijo RH 7.3 naredil predpriprave, ki
so opisane na
http://www.puschitz.com/InstallingOracle9i.shtml in uspesno zastartal
Oracle installer. Med instalacijo sem naletel le na en problem, ki sem ga
tudi uspesno resil ->
http://www.puschitz.com/InstallingOracle9i.shtml#OracleInstallationErrors
("Error in invoking target install of makefile
/opt/oracle/product/9.2.0/ctx/lib/ins_ctx.mk"). Baza se je uspesno
instalirala in zaenkrat tudi deluje. Po podrobnih testih bom pa vedel se
kaj vec =).

Mislim, da nakup RH AS ne bo potreben...

Lep pozdrav,

	Andrej.