[LUGOS] postfix+amavisd-new

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Sep 7 16:12:54 CEST 2003

On Fri, 5 Sep 2003 03:47:15 +0200
Rok Potocnik <r at rula.net> wrote:

> ce prav razumem, amavisd-new odloci al bo posto brezpogojno rejectal (550)
> ali jo sprejel (250) vendar z dolocenimi 'dodatki' ala bounce, discard(?)
> oz. accept. vendar pa, se ta status ne vrne na postfix ter hkrati na
> klienta, ki se poveze na postfix. zlo lepo bi bilo, ce bi uporabniku
> direkt zavrnil posto (s statusom 550).
> a je to, kar zelim doseci, sploh mozno?

kolikor razumem situacijo, to s postfixom se ni mozno.
sendmail milter recimo deluje na ta nacin, vendar wietse nima namena
implementrati cesa takega v postfixu.

> na misel mi pride le to, da bi amavisd-new preprical, da poslusa na portu
> 25, postfix pa brez content_filtra recimo na 10025. sam potem bi
> onesposobil vse source based prednosti postfixa, pa se vprasanje, koliko
> je amavisd-jev smtp varen pred vdori.

to je ze pol tko kot da hoces napisati svoj mta. lahko poskusis ;)

> ma morda kdo med vami se kako konstruktivno idejo?

lahko bi debatirali kolk je sendmail konstruktivna ideja ... naah, kdaj
drugic.

--

Jure Pecar