[LUGOS] Sprememba velikosti particij

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Sun Sep 7 08:33:39 CEST 2003

Zivijo!

To sem ze pocel kar s fdisk-om. Enostavno sem zbrisal vse particije in
naredil nove. Oziroma tezava je nastopila ob brisanju nekih particij, tako
da sem jih s fdisk-om samo na novo naredil, ne vidim pa nobene razlike ce
jih s fdisk-om se pobrises.
Seveda moras tocno vedeti stanje particijske tabele pred sarjenjem po
njej in novo particijo kreirati identicno prejsnjemu stanju.
Predpostavljam tudi, da na tvoji drugi particiji nisi nicesar pocel,
predvsem je ne formatiral ali kakorkoli kaj pisal po njej, sicer se lahko
poslovis od podatkov.
Ce pa stanja p. t. ne poznas, pa obstajajo neki programcki, ki do neke
mere lahko prepoznajo prejsnje stanje p. t., ce so podatki intaktni. Imen
se ne spomnim, isci "partition table recovery".

Ker pa si imel samo eno particijo, sumim da lahko kar na slepo naredis eno
particijo cez cel disk (itak priblizno ves kako velika je bila). Tudi ce
ne zadenes velikosti natancno, bi moral priti do podatkov. V tem primeru
bi na tvojem mestu naredil backup in na novo naredil particijo in restavriral
podatke.

lp,
Ales

--