[LUGOS] problem z memory used

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Fri Sep 5 13:45:29 CEST 2003

> .. pred kako minuto sem ugasnil eno aplikacijo in postgres server,
> memstat pokaze, da je vsega skupaj porabljeno ~20M pomnilnika. Se komu
> sanja, kako ugotovit, kako je zaseden ta pomnilnik oz. kako ga
> sprostiti (razen reboota ;) ?

Linux (kerneli od tam nekje 2.0 naprej) uporablja nezaseden pomnilik
za file cache - tam notri so spravljene stvari, ki jih je pred kratkim
prebral z diska (ali nanj napisal). Ta spomin je prost (v smislu, da ce
program rabi vec spomina, ga takoj dobi), ampak ce se enkrat beres iste
zadeve bodo veliko hitrejse, ker jih dobis naravnost iz pomnilnika namesto
iz diska.

Ce gledas top, sta za programe na razpolago tako "free" pomnilnik, kot
"buffers" pomnilnik.