[LUGOS] Natecaj MiD

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Oct 30 15:46:43 CET 2003

Zivjo,

cestitam zmagovalcem. Malo me je motilo edino to, da sem navedel povezave
na aplikativne resitve in testno instalacijo in je ni niti eden izmed 8-ih
v ziriji obiskal, poleg tega sem zapisan v "little black book" od enega v
ziriji zaradi neeticnega obnasanja v preteklosti :) Drugace pa mislim, da
so prve tri nagrade zasluzene. Morem res sprobat tale Pingo :)

Tudi s svojo uvrstitvijo sem zadovoljen, zato vsi ki bi radi dober, domac
sistem za ravnateljevanje z vsebino vabljeni na:

http://marjetica.sourceforge.net/

konec leta bo na voljo koncan izdelek, ki bo na voljo tudi skupnemu
razvoju preko CVS sistema sourceforge, zato vse PHP programerje vabim, da
si Marjetico ogledajo, saj ste ze v naprej vabljeni k sodelovanju.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 30.Oct 2003 @ 15:24 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75