čas prevajanja kernela

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Oct 30 08:52:56 CET 2003

Zdravstvujte,

koliko časa naj bi rabil spodoben računalnik (P3 1GHz/133 MHz, 512 MB,
SCSI diskovje), da prevede kernel 2.4.22? Konfiguracija kernela je:
patch za extended attributes in access control liste, dodani i2c moduli
in dodani lm-sensors moduli, vse ostalo je 'tovarniško' po Debianovem
kernelu 2.4.22 (=bolj ali manj celoten kernel z vsemi moduli). Pri meni
je trajalo skoraj tričetrt ure. Med prevajanjem sem opazoval CPU load...
bolj ali manj na 100%, kar je normalno.

Sprašujem zato, ker dobivam od ljudi jako različne informacije. Od petih
minut do dveh ur, pri čemer velja omeniti, da njihov hardver ni dosti
drugačen od mojega. Se razlika v časih pridela samo na račun
konfiguracije kernela ali je vmes še kakšen dejavnik, za katerega jaz ne
vem?

LP,
Uroš