Debian - out of memory

Goran Kavrecic gorank at email.si
Wed Oct 29 15:59:30 CET 2003

Še vedno je govora o tisti oživljeni kišti v kateri zdaj bije debiansko
srce.

 Zadevo sem postavil, tudi ram sem rešil, apache dela, poleg tega sem
namestil še cvs, cvsweb, rhide in gpm.
 Ko se zboota čisto lepo dela nekaj časa, potem pa začne z "out of
memory" sporočili in začne pobijat procese kar po vrsti.

Večino RAM-a mi požrejo:
miniserv.pl 16%
apache 6x5%
nmbd (vsaj) 12x3.4%
na koncu mi top niha med .8 in 2M prostega od 32M, swap pa je 50M free
od 64M celotnega. Po ogledu na cvsweb, pade freee swap na 36M.

A se da kaj naredit, da tej člani porabijo manj?
Vem, da bi kakšen modulček z RAM-om pomagal a ga nimam za to kišto. Kaj
lahko še naredim: povečam swap? kako(s čim) resizam /, da ne zgubim
vsebine?

LP, Goran