[LUGOS] Debian network installation?

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Sun Oct 26 16:58:32 CET 2003

Lep pozdrav!

Vem, da ni ravno linux vprasanje pa vseeno: Ali obstaja
vsaj 1 prodajalec rac. v SLO, pri katerem se lahko
dogovoris o pogojih, pri katerih bi lahko dobival
nezapecatene skatle? In kaksni so tej pogoji?
Pa da ta prodajalec ni ravno tvoj dober prijatelj,
ki te pozna, da ja, ti pa si dober hecker in bos
ze znal ravnati s hardware-om. Mimogrede, lahko
povem, da bi prodajalci, ki bi kar tako delili
neodpecatene skatle morali zaracunavat visje cene
artiklov.

Sej vem, da je to bolj vprasanje iz optimalnega
oblikovanja pogodb ampak vseeno me zanima,
Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Homepage: valjhun.fmf.uni-lj.si/~brumen