[LUGOS] Debian network installation?

Ales Casar casar at uni-mb.si
Sun Oct 26 13:38:05 CET 2003

On Sun, 26 Oct 2003, Tomaž Toplak wrote:

> Hmm.. žal mam zapečaten računalnik (garancija) in mi ni nalepke dol
> trgat, ker sem jo že enkrat prej in mi je pozneje disk crkno, pa sem
> se komaj izvlekel, da mi niso zaračunali diska:))

Sicer se clovek iz razlicnih razlogov vsake toliko casa znajde v podobni
situaciji, ampak da bi to vsaj zmanjsali, svetujem vsem, da preprosto
bojkotirate prodajalce, ki se niso pripravljeni dogovoriti za garancijske
pogoje, ki ne bodo pogojevani s prepovedjo odpiranja racunalnikov. Ce ne
bo nikogar vec, ki bo taksne zalepljene racunalnike kupoval, jih tudi
prodajal ne bo nihce vec.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/