[LUGOS] Oživljanje mrtvih

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sat Oct 25 15:45:17 CEST 2003

Moram priznati, da sem s to metodo prišel najdlje.
Pa še vse slabe flopije sem našel in zmetal v smeti.

Začel sem s 2.4.18 in je takoj našel tudi RAID diske. Malo sem se sicer
zezal z mrežno, je pa google naredil svoje (če koga zanima: TI Thunder
LAN support).

Zadeva zdaj vleče skozi pipco.
Koliko pa to približno traja na 1Mbps?

Hvala,
Goran

P.S.: brez zamere Jure, navodila sem sicer prebral, nisem pa probal. Ta
metoda je imela vse na enem mestu...