Nforce 2 in Debian

gregor at slo-warcraft.com gregor at slo-warcraft.com
Sat Oct 25 08:53:27 CEST 2003

Jst mam posnetga Debiana in Windows XP (vsak na svoj disk). Vendar imam en problem. Ko sem posnel Debiana sem dodal v računalnik še drugo mrežno kartico. Zdaj, ko sem jo odstranil pa mi mrežna ne dela. Ni gonilnikov za vgrajeno mrežno kratico. Zdej sm probal posnet gonilnike za mrežno kartico z njihove domače strani (http://www.nvidia.com). Vendar, ko snemam tiste gonilnike mi napiše, da kernel ni pravi. Da potrebuje točno verzijo 2.4.20. Zato sem probal kompilat kernelov source code (http://www.kernel.org). Nič uspeha... Kernel se niti noče kompilat. Jaz bi ga kompilu z ukazom make menuconfig, vendar mi napiše, da potrebujem Ncurses knjižnico. Zato sem šel na Debianovo stran (http://www.debian.org) in downloudu ncurses-bin 5.3.20030719-3 in libncurses5 5.3.20030719-3. Paketa sta se posnela, vendar ko grem kompilat mi še zmeri napiše, da rabim Ncurses knjižnico. Kaj mi storiti?

Hvala vnaprej,
MasterMind