VI kot razvojno okolje

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Oct 24 12:54:48 CEST 2003

Halo? Se slišimo? Pa saj za programirat ne rabiš superračunalnika! Če me spomin
ne vara, so dovolj urejevalnik, s katerim izvorno kodo napišeš, prevaljalnik, ki
to kodo prevede v mašinca, in pa linker, ki ti iz vsega naredi izvršno datoteko.

Borlandov turbo c je delal vse to in še več. Na 386-tki z 32 MB rama. Toliko ga
imam sedaj na grafični kartici in pravite mi, da ne morem programirati, ker je
razvojno okolje (v katerem bom itak pisal en ušiv command-line program)
prezahtevno za moj računalnik. Pa kaj še.

Pod črto še enkrat ponavljam vprašanje: a kdo ve, kako iz VI-ja dobiš spodobno
razvojno okolje? Predvsem mislim na to, da mi ne bo treba v drugi konzoli vsakič
na roke zalaufati prevajalnik (gcc, gpc, whatever), da mi bo vi znal označiti in
avtomatsko skočiti na vrstico, v kateri se je napaka pojavila etc. VI je konec
koncev programerski editor in naj bi take stvari obvladal v nulo. Kako naj ga
naštelam? Kaj naj preberem (bukwa, howto,..)?

LP,
Uroš