[LUGOS] tezave z diskom

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Oct 23 08:25:15 CEST 2003

Howdy!

Jernej Vodopivec wrote:

>Ali ima kdo mogoce kaksno idejo, kaj naj bi bil vzrok tezav:
>hda: no DRQ after issuing MULTWRITE
>hda: status error: status=0x50 { DriveReady SeekComplete }
>hda: no DRQ after issuing MULTWRITE
>hda: status timeout: status=0xd0 { Busy }
>hda: no DRQ after issuing WRITE
>ide0: reset: success

Glede na to, da se ti je to začelo dogajati po enem letu, sta možnosti
približno dve:
- računalnik si kaj pretresal oz. si kaj šaril po vsebini, zato so IDE
kabli dobili kakšen slab stik
- disk (natančneje: elektronika) ti bo crknil v bližnji prihodnosti

Če bi se ti stvar začela dogajati takoj, bi ti svetoval znižanje DMA
hitrosti (pri meni so se pojavljale podobne težave pri čisto nivih
diskih in je pomagalo znižanje hitrosti z UDMA100 na UDMA66).

--
Peace!
  Mkx