[LUGOS] perl(Tk)

Dusan Kozic dusan at sah-drustvo-ms.si
Wed Oct 22 15:10:27 CEST 2003

Na 1066819143, 2003-10-22 ob 12:39, je Marko napisal(a):
> Zdravo!
>
> Je že kdo naletel na knjižnico "perl(Tk)". Cpan jo ne namesti dobro, rpm pa
> tut nisem nasel.

Zdravo!

Ja, s kompajlanjem Perl/Tk modula pod RH 8,9, ki sem ga dobil nekje na
http://www.cpan.org sem imel tudi sam probleme.

K sreci sem nasel RPM paket za RedHat 9:
http://atrpms.physik.fu-berlin.de/dist/rh9/perl-Tk/perl-Tk-800.024-5.rh9.at.src.rpm?info
In zadeva dela odlicno.

Mogoce kdo ve kako je tukaj glede podpore Unicode? Namrec v Windowsih
imam namescen Perl, ki se ga dobi na www.activestate.com, enostavno
zapisem v sam program enega sumnikov in to je to. Res, da je tam drugo
kodiranje (Windows-1250), ampak glede na to, da Perl/Tk frontend dela
odlicno z nasimi znaki pod Windowsi, si skoraj 100% upam trditi, da bi
pod Linux-om tudi moralo delati, le da zgleda, da je sam postopek bolj
tezaven. Saj ni nujno, da je ravno Unicode, navsezadnje bi lahko bil
tudi ISO-8859-2. Kaksen nasvet?

--
Lep pozdrav,
Dusan Kozic