[LUGOS] LaTeX slike

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Oct 21 16:58:26 CEST 2003

Howdy!

Je malo dolgo trajalo, da sem našel tisti CD z mojo diplomo, zato tako
pozno mojih 5 dek zenfa.

Ales Smrdel wrote:

>Imam en problem s slikami v LaTeX-u. Imam nek tekst, v katerem se tudi
>referenciram na sliko, nato sledi slika (ki jo je skoraj za celo stran),
>nato pa se nekaj strani teksta. Sliko vkljucim v tekst z okoljem
>\begin{figure}[!h]
>\end{figure}
>pa jo vedno vrze na konec teksta.

Jaz sem te težave rešil z uporabo paketa float, ki doda še eno določilo
k okolju figure. Ne spomnim pa se, zakaj sem vse skupaj vtaknil v okolje
minipage. Takole nekako:

\documentclass{article}
\usepackage{float}

  \begin{minipage}[t]{0.49\textwidth}
    \begin{figure}[H]
      \epsfig{file=myfigure.eps,width=\textwidth}
      \caption{A sample caption}
      \label{sl:sample}
    \end{figure}
  \end{minipage}

Ampak mislim, da bi morala uporaba paketa float in določila 'H' zadoščati.

Peace!
  Mkx