[LUGOS] HylaFAX + ISDN

Dejan Trop [Krofek] email at krofek.net
Tue Oct 21 15:10:21 CEST 2003

Ja jaz sem nekaj že delal z Eicon karticami in ti lahko povem, da se jih
splača uporabljati....
Fora pa je v tem [če po domače povem], da ISDN linija deluje čisto drugače
kot analogna! Tako da bo fax modem simuliral analogni del. Ti lahko vklopiš
ISDN linijo normalno.. Eicon kartica pa ti jo bo potem nekako konvertirala v
analogno... Jaz sem delal nekakšen RAS server...
Me pa zanima kako ti bo delal fax strežnik!

            Dejan Trop
            E-mail: dejan at krofek.net
            Web: http://www.krofek.net