[LUGOS] Prevajanje Gnome aplikacije

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mon Oct 20 23:28:51 CEST 2003

Jure Cuhalev wrote:

> Kje bolj natancno? Meni se je trenutno zataknilo pri xrenderju, ki ga ne
> more zdownloadat. Ostalo pred tem je uspesno prevedel.

Se ne spomnim najbolj natancno. Ampak blo je neki v zvezi z javo.
Tam sem pa pogornu, ker o le-tej nimam pojma. Men se zdi, da
ni blo enga switcha, ki bi ga on hotu. Sem sel popravljat Makefile,
pa ni nic pomagalo. Eno ali drugo ni delalo.
Ampak problema z downloadanjem pa
ni bilo. To je pa novo. Zakaj pa ne bi mogel cesa potegnit dol?

Gorazd
P.s. Oprosti, ne bom vec odgovarjal na nad. vprasanja, moram
jutri zjutraj ob 5. vstat za na vlak v Genevo.

Mail 1: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mail 2: gbrumen at student.ethz.ch
Homepage: valjhun.fmf.uni-lj.si/~brumen