[LUGOS] Gentoo

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Mon Oct 20 10:06:21 CEST 2003

®ivjo!

Dobil sem svojo prvo bitko z Gentoo-jem (instalacija iz stage1). Po dolgotrajnih
naporih mi je uspelo vzpostavit adsl povezavo (neki problemi z via-rhine
modulom) in nato postavit sistem. Nato sem instaliral ¹e X-e, trenutno pa se mi
postavlja KDE (torej "emerge KDE") in tu pridem do vpra¹anja - "emerge kde" sm
pognal ¾e vèeraj zveèer okoli 23-tih in do danes zjutraj okoli 8-ih ¹e ni bilo
konèano; koliko èasa potrebuje kde, da se postavi (ma¹ina je 800MhZ Celeron s
512MB RAM-a)???

©e nekaj, ko sem nastavljal X-e (mi¹, monitor, grafièna...) nisem toèno vedel
katero grafièno imam razen tega, da je nek ne preveè nov Matrox in sem zato
izbral mo¾nost "Matrox generic card" s 16MB RAM-a in nato zagnal X-e in je stvar
zgledala kar vredu. Kaj pa, èe stvari ne bodo izgledale vredu v KDE? Kako lahko
toèno ugotovim katero grafièno imam (razen tega seveda, da jo spulim ven in
postavim v eno drugo ma¹ino npr.z okni)???

Hvala
lp, miha