[LUGOS] USB Palm sinhronizacija

Goran Kavrecic gorank at email.si
Fri Oct 17 12:56:39 CEST 2003

pilot-link sem še enkrat prevedel in instaliral (malo se sumim, da sem
zadnjic poganjal samo make, brez make install), razen, če je pomagal
reboot od včeraj na danes?

Najprej sem uspel narediti backup in sync z pilot-xfer. Nato sem d/l še
zadnji J-Pilot(0.99.6), ga prevedel in zadeva deluje.

Zdaj, ko sem hotel napisati, da mi samo še gnome-pilot ne dela (ker
preko njega gre tudi Evolution sinhornizacija) je začel delati še ta.

Vseeno se mi odpira še nekaj vprašanj:
- J-Pilot podpira d0 460800, kako lahko zvišam hitrost prenosa v
gnome-pilot? Se komu sanja? Se sploh da?
- J-Pilot dela konverzijo znakov med CP Palma in CP desktopa.
Gnome-pilot? (verjetno bom moral kar sam merge-ati source, a?

LP, Goran