[LUGOS] Devel paketi pod RH 8.0

Beernarrd beernarrd at email.si
Wed Oct 15 23:05:00 CEST 2003

Po mojih izkušnjah rabiš devel pakete za nameščanje programov ki imajo
odvisnosti na osnovnih paketih. Če bi rad npr. namestil kakšen dodatek
za imageMagick, ki je odvisen od imagemagicka, boš skoraj gotovo rabil
devel varianto. Ne vem več katere stvari sem nameščal, ampak pogosto
semi je dogajalo da je želeni paket zahteval xy paket,  pa sem ugotovil,
da moram prej v bistvu namestiti xy-devel paket. Sumim, da je to
nekoliko redhatova fora, da ločuje pakete na devel variante. Za samo
poganjanje programov pa develov ne rabiš. Če boš kaj nameščal pa itak
lahko še prej hitro namestiš ustrezno devel varianto.
Bernard.