[LUGOS] Linux in Apple Talk

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Oct 15 21:10:58 CEST 2003

Zdravo.

> v firmi imamo RH9, ki nam preko Sambe služi za svoje delo, torej
> sharanje dokumentov in nič kaj dosti več.
> Sedaj so pa naši modrijani (grafičarji) prišli na bistro idejo, da
> bi se še oni z Mac mašinami radi povezali do sambe.
> Do sedaj je do Windows NT strežnika to delovalo brez težav.
> Ker je pa Windows NT zamenjan z Linux okoljem, vas pa sprašujem, ali
> ima mogoče kdo kakšne izkušnje s tem.

Tukaj pri nas v studentskem stanovanju imamo mrezo Linux+Win+Mac. Na
Linuxu laufa Samba in z Macom (iBook, MacOS X) lahko cimer brez tezav
dostopa do nje. Ne vem tocno kaj je treba nastavljati in kako. Vem
samo da na Linux strani ni bilo nicesar posebnega poceti. Lahko pa da
tole velja samo za Mac OS X. Tega pa ne vem. Nisem jaz Mac fan. ;)

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si