[LUGOS] Diplomska v LateXu

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Wed Oct 15 15:06:39 CEST 2003

Zdravo!

Ne vem, ce so ze veljala trenutna navodila, ko je delala Monika diplomo.
Sama navodila niso najbolje prirpavljena za 'avtomatizirano' pisanje. Kolegica
Spela Malovrh je pisala doktorat v anglescini (na BF) v LyX-u in pri tem uporabila
LaTeX za urejevanje oblike, slogov,... Pri pisanju moje diplome sem vecino tistega
uspesno uporabil. Vseeno zadeva ni popolnoma urejena. Ce zelis, ti lahko posredujem.
Bo pa najbrz potrebna se kaksna razlaga.

--
Lep pozdrav,
		Gregor GORJANC