MySQL

miha miha.batic at gimb.org
Wed Oct 15 12:59:54 CEST 2003

Pozdravljeni!

Imam problem z MySQL bazo in s šumniki...
Naredim novo (testno) bazo in notri vnašam vse mogoče črke, številke,
... a zopet se zaplete pri šumnikih.
Pri konfiguraciji sem izbral latin1 characterset in ker se mi ne da še
enkrat konfigurirat baze, sem na netu prebral, da se da convertat z
naslednjim ukazom:
myisamchk -r -q --set-character-set=latin2 /var/lib/mysql/nova/t.MYI
ta komanda mi ne javi nobenega problema.

Ko pa v mysql-u zalaufam
mysql> select * from t ORDER by s;
+----+------+
| id | s    |
+----+------+
|  6 | 12   |
|  1 | a    |
|  7 | c    |
|  4 | č    |
|  5 | k    |
|  2 | z    |
|  8 | š    |
|  3 | ž    |

se pojavi problem, in sicer vsi šumniki (kot lahko vidite) so v dobrem
vrstnem redu, le »š« ga malo biksa.

Zanima me kaj bi lahko bil vzrok in ali ga je mogoče odpraviti (kako?)?

Hvala,
Miha