[LUGOS] Solaris

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Oct 14 11:04:38 CEST 2003

> Zdravo.

> Nic, saj je naslov 193.2.72.1 napacen. Pravilen naslov sekundarnega
> ARNESovega domenskega streznika je 193.2.1.72 (primarnega pa
> 193.2.1.66). Tvoj resolv.conf je torej pravilen. Ocitno ni v tem
> tezava. (In mimogrede: pingati jih od predkratkim ne mores vec, ker
> jih tudi ne rabis pingati.)
>
> Glede na to, da je streznik na FRIju - si preprican, da ni kaksna
> zadeva malce prevec firewallana? Zase vem da moramo pri matematikih
> spodaj v kleti SSH laufati na eksoticnem portu.
>
> Kaj pravi tcpdump? Si se kaj poigral? Ce ti ne bo uspelo zadeve
> [...]

Hvala vsem za odgovore, a ko sem se igral da bi videl, kaj se sploh dogaja,
sem ugotovil, da racunalnik ni imel nastimanega gateway-a, se pravi, da je
bil sam svoj gateway. Sedaj sem to postimal in stvar lepo deluje. Zanimivo
je samo to, da je povsem normalno delal od leta 1995 pa do septembra 2003.

lp Ales